пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Засідання методоб'єднання вчителів початкових класів

17 листопада 2016 року в Редьківському НВК відбулося засідання методоб'єднання вчителів початкових класів. Одним з важливих питань, висунутих на обговорення, є проектна діяльність у початковій школі. Присутні поділилися напрацюваннями з даної теми.

     Створення проекту – це творчість у першу чергу учнів, які працюють над проектом. Враховуючи рівень розвитку самостійності у дитини, педагог обирає певний характер координації. Слід враховувати, що тільки особиста зацікавленість учня в отриманні результату, позитивна мотивація вирішення проблеми проекту можуть підтримати його самостійність.
 В залежності від цього допомога учителя може  полягати:
·        у підборі літератури та інших джерел інформації з теми;
·        у формулюванні гіпотези і визначенні цілей, яких треба досягти;
·        у показі способів та прийомів роботи зі знайденим матеріалом;
·        в обговоренні зібраного матеріалу;
·        у підготовці тексту виступу;
·        у моделюванні, в тому числі і комп’ютерному.
      Комусь із дітей потрібна більша допомога, а хтось готовий до більш самостійної роботи. Тим самим реалізується принцип індивідуалізації навчання і досягається найкращий результат.
                               Пам’ятка для батьків,
чиї діти включаються у проектну роботу в школі

     Участь у проектній діяльності – складна праця і для учня, і для батьків. Проект передбачає самостійну діяльність учня, однак завдання батьків – знати суть цієї проектної діяльності, її етапів, вимог до процесу та результату виконання, щоб бути готовими у разі потреби допомогти своїй дитині. Пам’ятайте: ви граєте роль джерела інформації нарівні з іншими – такими, як книги, фільми, Інтернет та інші. Право вільного вибору джерела інформації надається дитині!
 Яка можлива роль батьків на кожному етапі виконання проекту?
 Виконання проекту передбачає декілька послідовних етапів:
·        вибір теми проекту;
·        висунення попередніх ідей;
·        вибір найкращої ідеї;
·        планування проектної діяльності;
·        оцінка та самооцінка проекту; 
·        презентація проекту.
     Доцільно у процесі роботи над проектом проводити з молодшими школярами екскурсії, прогулянки – спостереження, соціальні акції. У цьому контексті цікавими є опитування, інтерв’ю з деякими особами, для яких призначено дитячий проект.




Немає коментарів:

Дописати коментар